Sunday, June 03, 2007

なぜ?

神、いつもお世話になっております。

最近、僕の気持ちが悪いになりました。体が気がありませんでした。教会の生活もう大変になりました。どうしても分からないので教えてくれませんか?

なぜが仕事を大変になって、分からない。 前に、私が仕事から喜びをそんなに得た。神、どこに感が間違った?

心も悲しいになった。僕の道が暗いに。お願い、救って下さい。

言葉、約束に信じています...

神の愛に頼り...

神に待って...

Made Me Glad by Michael Neale

I will bless the Lord forever
I will trust Him at all times
He has delivered me from all fear
He has set my feet upon a rock
I will not be moved
And I'll say of the Lord

You are my shield, my strength
My portion, deliverer
My shelter, strong tower
My very present help in time of need

Whom have I in heaven but You
There's none I desire beside You
You have made me glad
And I'll say of the Lord

You are my shield, my strength
My portion, deliverer
My shelter, strong tower
My very present help in time of need

No comments: